نوشته شده توسط : علی افشار

اینستاگرام یک اپلیکیشن اشتراک گذاری تصویر برای اسمارت فون‌هاست که تاکنون نیز توانسته کاربران بسیار زیادی را به سوی خود بکشاند. کاربران می‌توانند از طریق نوار ابزار این اپلیکیشن هشتگ‌ها و موقعیت‌های مختلف را درون برنامه پیدا کنند اما تا به امروز این قابلیت تنها در اختیار کاربران اپلیکیشن اینستاگرام در اندروید و iOS قرار داشت. اما اخیرا توسعه دهندگان این سرویس قابلیت مذکور را در اختیار کاربران وب نیز قرار داده‌اند.

استفاده از این قابلیت در بستر وب احساسی شبیه به جستوجو‌های اینترنتی را تداعی می‌کند. شما از طریق آن می‌توانید هشتگ‌ها و موقعیت‌های مکانی متفاوتی را در صفحات مختلف مشاهده کنید و البته نتایج و شیوه فرآیند نیز همانند آن چیزی است که در موبایل‌ها شاهد آن هستیم. بعد از جستوجو یک هشتگ شما لیستی بی‌انتها از تصاویر را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید در بین آن‌ها اسکرول کنید و تصویر مورد نظر خود را بیابید.

چند هفته قبل بود که اینستاگرام نوار جستجو و البته فرآیند آن را در نسخه اندرویدی خود دست خوش تغییرات زیادی کرد و تجربه کاربری از آن را تغییر داد اما توانست جستجو را راحت‌تر سازد. اینستاگرام همواره سعی داشته تا کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد و تیم توسعه دهنده این سرویس نیز اخیرا کیفیت آپلود تصاویر را از 640 در 640 پیکسل به 1080 در 1080 پیکسل ارتقا دادند که این اقدام باعث می‌شود که تایم‌لاین کاربران تصاویر باکیفیت‌تری را داشته باشد. (البته برای افرادی که اینترنت چندان مناسبی ندارند و یا محدودیت حجمی دارند شاید این موضوع چندان خوش آیند نباشد)

شاید افزودن قابلیت جستوجو برای وب چندان ضروری نباشد اما می‌تواند تجربه کاربری اینستاگرام را افزایش دهد. توسعه دهندگان اینستاگرام اعلام کرده‌اند که قابلیت جستجو در وب توسط اینستاگرام در حال حاضر منتشر شده است و کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت اینستاگرام وارد عمل شوند.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: